Opis dnia po niemiecku w czasie przeszłym

Pobierz

Jeżeli chcesz powiedzieć to samo zdanie w czasie przeszłym Perfekt, musisz na drugim miejscu w zdaniu wstawić odmieniony czasownik posiłkowy.. o 22 poszłam spać.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór.. Czasowniki nieregularne; Czasowniki modalne; Liczby po niemiecku; Zaimki dzierżawcze; List po .Język niemiecki - opis weekendu w czasie przeszłym.. Mamy nadzieję że powyższy przykład pomoże Ci napisać Twój własny opis dnia po angielsku.. Opis ferii zimowych po niemiecku ( tylko nie z tłumacza ) w czasie teraźniejszym Daje .Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.. Wymien najczesciej spożywane produkty lub dania i podaj ulubioną poNapisze mi ktoś 3 zdania w czasie przeszłym po angielsku 2010-09-26 11:28:10 Pomożecie napisać opis dnia po niemeicku wczasie Czasie przeszłym Perfekt.. Podaj miejsca w których zwykle jadasz poszczególne posiłki i uzasadnij ich wybór.. O 23 poszedłem spać.. Każdego dnia było bardzo słonecznie i gorąco, w związku z czym mogliśmy pływać w morzu i leżeć na plaży..

... Opisz swój nieudany weekend w czasie przeszłym.

Jego druga nazwa brzmi Präteritum.. Hemos ido al teatre.Będziesz w stanie bez żadnych problemów stworzyć samodzielnie opis dnia po niemiecku w czasie przeszłym.. Zjadłam obiad.. Zwroty i słownictwo pomocne w opisie swojego dnia:Opis dnia miałam napisać w Preterito Perfecto :-) Me he levantado a las nueve de la mañana.Me he lavado dientes y he duchado.. Około 21 biorę prysznic, ubieram pidżamę i idę spać.. zjadłam obiad, odrabiałam prace domową,jeździłam rowerem, słuchałam muzyki, potem spotkałam się z przyjaciółmi.. O 20:00 jem kolację i idę z psem na spacer.. Później sprzątnąłem mój pokój i zjadłem kolację.. To świetny wstęp do stawiania dalszych kroków w nauce języka niemieckiego!. Czasami wstawaliśmy wcześnie i szliśmy na wycieczki.opis dnia po włosku .. Idealne dla słuchowców - zamień swoje słówka w audiokurs i ucz się: podczas jazdy autobusem czy samochodem na spacerze z psem czekając w kolejce przed snem Funkcja dostępna tylko dla użytkowników premium.. zadanie dodane 22 listopada 2010 w Język angielski przez użytkownika uczennica (-3,240) .. nasi moderatorzy postarają się jeszcze tego samego dnia, odpowiedzieć na Twoje zadanie.. Hotel był duży i piękny.. Jeśli artykuł okazał się .W tym wpisie znajdziecie także trzy przykładowe opisy dnia po angielsku..

Po niemiecku, kilka zdań.

typu.. wstałam o 7 godz., poszłam do szkoły.. wróciłam o 15 do domu.. Po obiedzie mam czas wolny.. - Wieczorem oglądam telewizję.. Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Język niemiecki.. Zjadłam obiad.. W sobote rano posprzątałam dom i wybrałam sie z mamą na zakupy.Opis minionego weekendu w Past Simple.Proszę o pomoc!. Tekst zawiera zdania z czasownikami zwrotnymi oraz z czasownikami rozdzielnie złożonymi.Pobierz: napisz opis dnia po niemiecku w czasie przeszłym.pdf.. .Sprawdź ile zrozumiesz!Forum Pomoc językowa - prosze o pomoc dotyczącą utworzenia opisu dnia w czasie perfekt z poniższego planu 7.00 aufwachen, 7.10 aufstehen, die Zähne putzen,Zatrzymaliśmy się w hotelu "zielona plaża".. dam dużo punktów.Opis pokoju; Opis dnia; Opis wczorajszego dnia; Opis pogody; Pytanie o drogę; Słówka i zwroty Menu Toggle.. aktywuj konto premium przykładowe nagranie.. Po południu poszłam do domu.. Zapraszamy także do innych naszych lekcji: dni tygodnia po niemiecku , miesiące po niemiecku oraz meble po niemiecku .Opis dnia po niemiecku - wzór z tłumaczeniem; Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem .. W domu odpoczywałam.. Zapraszamy także do innych naszych lekcji: dni tygodnia po niemiecku , miesiące po niemiecku oraz meble po niemiecku .W szkole napisałem dwie klasówki..

W czasie wolnym spotykam się z przyjaciółmi.

Zrobiłam zadanie domowe.. Chciałabym aby brzmiał on : W ostatni weekend bardzo duzo się działo.. Wówczas czytam książki, oglądam TV, gram na komputerze albo idę na długi spacer.. Były tam 2 baseny, duży ogród, siłownia i restauracja.. Wieczorem oglądałam telewizję, czytałam książkę.. 82% Opis .Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Wystarczy dodać kilka określeń czasu, jak dni tygodnia (PATRZ POST "dni tygodnia - Wochentage"), porę dnia lub określenia, którego dnia coś miało/ma miejsce i już mamy gotowe troszkę bardziej rozbudowane zdanie.Czas przeszły Imperfekt to nazwa niemieckiego czasu przeszłego prostego.. W domu odpoczywałam.. W domu zjadłem obiad, potem zrobiłem moją pracę domową.. Pory roku; Miesiące; Dni tygodnia; Godziny; Kolory po niemiecku; Zawody po niemiecku; Dialog w restauracji; Zestawienia Menu Toggle.. Wrociłam pożno więc odrazu poszłam spać.. 2011-06-02 15:21:51; Opisz dzień jakiegoś sportowca po Niemiecku (10zdań 1 kl. gimnazjum) 2016-03-06 13:53:08; Opisz swój dzień po niemiecku w 20 zdaniach !. To świetny wstęp do stawiania dalszych kroków w nauce języka niemieckiego!. W piątek po szkole wyszłam z przyjaciółmi do kina i na lody.. Opis dnia po angielsku: przysłówki częstotliwości Aby mówić o czynnościach, które wykonujemy codziennie, co drugi dzień bądź tylko co jakiś czas przydadzą nam się przysłówki częstotliwości (frequency adverbs) .ma to być krótki opis dnia po niemiecku W CZASIE PRZESZŁYM..

Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.

Proszę o pomoc !. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. 2010-04-06 18:18:18 Załóż nowy klubObiad mam o 15:15.. Wieczorem grałem na komputerze i czytałem książkę.. 84% Opis dnia w czasie .Będziesz w stanie bez żadnych problemów stworzyć samodzielnie opis dnia po niemiecku w czasie przeszłym.. 2015-04-28 18:28:18; Opisz DŁUGO swój poprzedni dzień po niemiecku i polsku 2016-09-29 15:22:08; Opisz mój dzień po .Weźmy pod lupę zdanie w czasie teraźniejszym: "Ich esse eine Pizza.". Po południu poszłam do domu.. O 14:25 pojechałem do domu.. 0 głosów.. A mianowicie: czas przeszły Perfekt oraz Plusquamperfekt, które są czasami złożonymi.. Pogoda była świetna.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Składają się one z dwóch części, z czasownika posiłkowego oraz imiesłowu czasu przeszłego Partizip II.Opisz swój dzień w czasie przeszłym Perfekt po niemiecku?. W języku niemieckim są trzy czasy przeszłe.. Na lekcji w-f grałem w koszykówkę.. Pomuszcie zadanie z niemieckiego daje naj Napisz opis dnia w czasie PEERFECT po niemiecku od wstania do pojscia spac z Gory dziekuje.. — Przeczytaj też wpisy o czasie przeszłym .Opis dnia po niemiecku to zestawienie czynności, które wykonujemy w ciągu dnia, stosownie do pory.. Czasownik "essen" wędruje na sam koniec zdania jako Partizip II:Zdania po niemiecku w czasie przeszłym perfekt o wakacjach.. Określ ilość spożywanych posiłków w ciągu dnia i podaj czas ich spożywania .. Pomóżcie bo kuleje z niemieckiego..